vilken kväll igår tjejer!

grillfest med klassen i går ute hos mig i järved,själv höll jag mig nykter men de va de vissa som inte alls gjorde :)

vi grillade,stina hämta hennes karl som kom hit över helgen,fortsatte och grilla,vilka skrattanfall de bjöds på! lovely!!
sen agerade jag taxi för dom som skulle ut på krogen,vi var nio stycken i bilen men på vägen droppade flera av och nere på Harrys hoppade tre små själar ur bilen och in på krogen,hejja :)
det är nu bevisat att åka i bagaget två stycken på en sedan modell är INGEN höjdare på fyllan.. de resulterar i gräddstuvad pyttipanna.. MUMS min lilla molntuss..
tack för en underbar kväll älskade vänner.. HUR i helvete ska jag klara mig utan er om en månad?? :s
imorrn väntas träning nere på sliperiet heeela dagen från 12.. koroegrafin ska sitta innan torsdag!!
wish me luck!!
nu vankas grillning igen,mummmmms.. finns de NÅT bättre på sommaren?eller jaja..våren OCH sommaren? :)
ha en underbar helg!!
kärlek! // charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sofie

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback