Don´t stop belivi´n...

kommer då aldrig jag göra iaf..

torsdagsnatten är här och helgen står framför oss.. vad har hänt i veckan då?

hade ju min rakpermanent kund igår(onsdag) haha VILKET äventyr.. men fan så bra de blev,gå från afro till HELT rakt på 30 minuter.. de e verkligen inte illa de,även om de krävdes en dunderkur!

mötte även en av de bästa kunder jag haft i mitt liv(inom alla yrken) snacka om att de va en sån feeling inne på skolans salong,slingade hela hennes hår med folieslingor och sen så klippte jag,kom med lite nya ideér till henne och såå fin hon blev.. inte nog med de så blev de en HELT totaly crazy styling.. you made my day!

så imorn ska jag och de andra lärarna med klassen på museét här i döviken.. vi ska på utställning-ANDY WARHOLE (eller hur de stavas) ska bli riktigt skoj,en guidad visning med workshop.. let´s go and va kravlöst kreativ :P

ha även pimpat mina tänder idag.. eller ja.. två av dem,blev en guldstjärna och en litn kristall,tyvärr så lossnade kristallen ikväll så jag ska gå tillbaka imorn och limma fast den igen så de kanske håller lite längre!

"I hope you see that you are the only one for me..
and if you breake my hart in to million pieces
i never forgive you, so don´t play whit me.. "

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback