kanske dax för en bloggdesing nu va?

ja tänkte eftersom jag numera e mörkhårig,sen känns väl min lite gammal nu... men när ska jag hinna göra en ny? får nig bli när skolan e slut..

igår så hade vi ju egen hårvård,hur kul som hellst! emil och karro hjälptes åt med mitt hår, en 4B blev de i hela håret med lila elumen slingor för lite effekter,ÅÅÅH så nöjd jag är! sen så satte jag in mitt löshår igen,jag känner mig så sjukt nöjd och fattar inte varför jag varit blond så himla länge??  klippte även till frippan lite,
snacka om blickar på stan.. ME LIKE :)

gjorde ju även karros och emils hår,de va bara utväxt för emils del men karro.. HELVETE vilket projekt!
avfärgning,blondering magnesium magnesium MAGNESIUM!! sen  häxblandning på elumen för ett chockrött resultat,och en röd bottenfärg hanns med.. sjukt spännande när du får löshåret och hela frippan blir klar.. NYFIKEN som faan på resultatet!

mitt resultat finns att beskåda på fejjan :)

så vad mer?
veckorna flyter på och snart e äventyret över,himla skönt då jag längtar efter att komma ut på salong och fortsätta utvecklas på mitt egna vis..
nästa vecka har vi lilla gesällen,måste bara hitta en dammodell tills dess annars blir de inga betyg :/

näe nu för de nog bli sängen för min del,sååå himla trött och kanske att de kan läsas lite om hår och permanent. nåt prov lurar runt knuten!

kärlek // charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback