så va helgen redan förbi..

och den ha varit helt underbar och LUGN :)

i fredags på skolan hade vi prov,hårologi-prov.. hur de gick?  jag kan nu tittulera mig som HÅROLOG och dessutom fick jag tillbaka färgprovet,jaha.. du vill veta hur de gick? FULLPOTT!  min helg va räddad redan här!

va på stan och shoppade lite kläder på lunchen för att halvfira lite,sen efter skolan så åkte jag hemöver, snabbis in till mamma å pappa på middag och sen for jag upp å "jobbade" lite.. 1 färgning och 2 klippningar,MONEY :)

sen drog jag in till härnta och hejjade på carro,hade oss en mysig stund innan de va dax för hemfärd!

lördagen spenderade jag i kyrkis med mamma å pappa,vi klippte gräs och gick lite husesyn, prövade även på lite snöskoterföre på gräsmattan,SATAN va de rök,trodde faktiskt de sku börja brinna :P  varför jag gjorde de? vi sku flytta skotern upp till gammlada för sommarförvaring :)
hann även men en liten shoppingtur denna dag i kramfors,blev ett par leggings och ett linne !

sen när vi kom hem igen så grillade vi,sen åkte jag å hälsade på therese och jimmie,så kul å träffa dig när de va så länge sen sist... som vi skvallrade och snackade skit om allt å inget! blev även en klippning på therese och färgning av fransar och bryn,blev så fint så! på torsdag kommer de även slingor i hennes hår! vilken hottie du komma bli :)

idag ha jag varit på KALAS.. min lilla gudson elis bom-bom fyll 2år på tisdag så vi firade honom idag,nenna blev så förvånad när hon såg mig,tro jag de.. ha inte varit där och hälsat på på evigheter,men nu när jag kommer på hemmaplan en stund så garanterar jag att det kommer bli oftare :)

nu e jag hemma i DÖvik igen,segt segt segt.. mamma å pappa skjutsade hem mig då jag ha lämnat bilen hemma för genomkoll innan besiktingen, var en sväng på ONOFF och jag fick mig en trimmer,en storhandling sen på willys och en veckopeng på 1000kr.. mina föräldrar är verkligen underbara! <3

nu ska jag plugga vidare på permanentlära.. imorrn vänta de sista provet i skolan innan vi slutar så nu ska jag ge gärnet :)

imorrn kommer även min darli hit och hälsar på,jag får rå om hon ända tills på torsdag,myyys!

näe plugga vare..

//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback