idag känns som ett paradis.. why??

ja just idag känner jag att FAN va jag mår BRA!
gick hur bra som hellst på skolan,hade två kunder varav ena var en ung karl som jag fick fria händer på.. lite tuffare och lite snygg till sommaren var hans krav.. here i go..  klipp klipp och sen färga.. fan så nöjd både jag och han blev..  fick en sån där härlig kick av att... faan de där ha jag gjort.. jag kan ju de här :)

veckan för övrigt..

måndags va min snälla bror på skolan och fick sig en gratis klippning,de va träning för lilla gesällen och et gick oxå bra,känns som att den här herrklippningen kommer gå som rinnande vatten.. dessvärre så sitter inte fönvågorna ännu och den där JÄVLA fönblåsnigen på dam och värst av allt.. långhårsuppsättningen,usch.. vill inte ens tänka på de där!

helgen som kommer..

imorrn far jag till sollefteå och hälsar på över helgen,en snäll vän ska fixa vår modeshows video.. kan ju verkligen bjuda på en underhållningsstund då,haha!
sen så väntas cruising.. ÄNTLIGEN kommer alla fina vråläk fram och de luktar bensin och burn outs på lång väg,me like!

sen nästa vecka ska jag chocka världen.. undra hur va?
den som lever får se.. haha :)

ha en underbar helg alla kära vänner!

kärlek //charly!

ps. min bonde han kommer.. jag bara VET de.. vänta ni bara.. :)  (en bonde kan ju även räknas som bonde om han bor på en liten ort och iaf har en hund eller katt.. ) haha..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback