ny vecka..

och ny frisyr.. ha klippt,färgat och klistrat hår.. nu börja de kännas som jag igen!

på jobbet idag då.. fixat en löshårskund och en tvätt/fön kund.. superb!
eleverna ha börjat med färglära och de går riktigt bra för dom!

eftermiddagen spenderades på karros salong där jag färgade håret på en elev,nice de!

imorrn fortsätter färgläran.. de e de bästa på hela skoltiden,färga färga färga!
ha även två kunder imorrn,ska ge mig på nåt jag aldrig gjort förut.. ska rakpermanenta ett afrohår..spännande!!

näe nu kanske de e dax för sängen en stund?


""Häll upp lite underbart i mitt glas så är du snäll,
jag är redo för att bli full ikväll, jag är redo för att skämma ut mig totalt"

den där låttexten e heeelt underbar!!


ciao! /charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback