ibland går veckorna sååå segt..

när man igentligen bara vill att det ska va helg..

ha börjat nedräkningen tills jag får flytta ut från min lägenhet och flytta från DÖ-viken,en underbar tanke:)

annars då..  ha tagit bort löshår,färgat,klippt och donat idag.. imorrn väntas ännu mera klipp och färg.. riktigt skoj men även ganska så slitsamt när man står på eftermiddagarna efter skolan slutat för eleverna och fram till nio på kvällarna.. dom dumheterna e de snart slut på !! :)

näe ska ta å skriva ut lite kartor så jag hittar på fredag,en härlig stund i nålstolen väntas.. EN ny tatuering.. ohooo som jag längtat!!

sen är de helg.. underbara helg!!



jag har en hemlighet jag skulle vilja berätta för dej..
men den hemligheten kommer jag nog aldrig berätta för dej...
den hemligheten är en hemlighet som är hemlig..
hemligheter kanske man inte ska berätta..
eller ska man berätta en hemlighet som är hemlig..
men vad ska man då kalla hemligheten..
hemligheten som inte är en hemlighet?

du ska bara veta min hemlighet!!


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback