ibland e livet allt för härligt :)

snart äntligen fredag och jag får åka hemmåt, har fyra klippningar och en färg att göra så kul :)

idag ha vi haft kundpass på skolan,gick bra.. synd bara man får en snorunge i stolen som mitt i hela frisyren ska ändra sig?? ööh.. både jag och min lärare insåg att hon va"en jävla snorunge" MEN när styligen satt på plats så vad hände? JO hon va hur nöjd som hellst.. eeh.. snacka om att varningstrianglarna sprutar... man ska nog lyssna på sin frisörska när jag försöker förklara att man kan inte klippa bort en bena,bilden du kollar på är styling,den kommer vi till i slutet.. aah.. men men.. fick iaf glädjande besked efter kundpasset,hemligt e de :)

på förmiddagen idag så hade vi träning på att kamma vågor,och JAG SATTE DOM!! så sjukt nöjd över mig själv att jag fixa de,å fan så snygga dom va.. nu e de ju helt plötsligt hur kul som hellst att kamma vågor :)

ne nu ska jag fortsätta plugga till provet vi har imorrn,ett väldigt viktigt prov ..!

den här textbiten tycker jag passa så himla bra på mig,,

"Jag får liksom ingen ordning på mitt liv
Det kan va så förfärligt, det kan va så bra
Om nätterna har jag förskingrat så mycket förstånd
Det kanske var pundigt, det kanske var bra"

just nu är livet på topp,nedräkningen har börjat och snaaart smäller de 18-19 juni,vilket JÄVLA party :)

tänker på dig du fina,du vet vem du är.. gröna granen och jag tror på oss ;)

love love love //charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback