nu drar allt igång snart...

ja på måndag kör allt igång igen,ha varit där hela veckan nu och stökat iordning och fyllt upp skåpen,slavat slavat och åter slavat..tur som fan karro e där å underhåller mig i allt detta mörker!           sitter å tänker på hur allt kunnat varit men inte blev så....                                                                          de jag verkligen skulle behöva nu är en redigt ordentlig fylla och bara glömma allt för en stund!           jag undrar verkligen hur allt ska gå,kommer de överhuvudtaget att gå?......                                                                                                                                                                                                                ögonen tindrar,läpparna ler men sorgen i mitt hjärta kan du ej se..                                                           /charly

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback