längtar efter helgen..

gör jag verkligen! jag ska ha en HELT UNDERBAR helg!! äntligen ligger båten i vattnet och jag får åka ut och fiska med min favvo! precis vad jag behöver just nu kan jag lova,så himla mycket slit i skolan och kan de kanske va en förkylning som lurar?? huvva..

idag då på skolan,känns som hela klassen e sjuka.. 10 stycken va vi idag,och massa inbokade på kundpassen,MEN FAN så bra de gick.. hade två kunder,en klippning och sen en permanent.. börja få klämm på de där med permis nu ja :P

ha fått lite nys om ev en salong,ska bli så skönt å flytta härifrån,alla mina vänner försvinner och jag har inget kvar här.. fatta inte varför jag tvekat så länge på å flytta,när man får chansen så tidigt och funderar .. go for it!!

så ikväll ha jag varit med angelica,stinis och becca hos carro och umgåtts med henne och hennes små troll.. sååå söta ungar.. lockiga och bruna ögon.. vilka små snärtor :P

föressten.. VEM FAAN HA SNOTT MIN CYKEL??? så jävla sur på den som ha tatt den.. LÄMNA TILLBAKA DEN !!!!

näe nu blire sängen.. pigg å fräsch tills imorrn!

"kom på mig själv sitta och tänka på dig idag.. vafaan va jag så dum för? så fort jag hör låten så kommer du upp i huvudet.. snacka om att man inte ska tänka på de där gräset som är grönare.. skulle jag kunna vrida tillbaka tiden så skulle jag bara le mot dig och säga.. häng upp den där juvliga granen igen,slå på stereon och sjunga med .. jag tror på oss.. " 

ha en underbar vecka mina vänner för de ska jag verkligen ha!!

over and out/charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback