2010-08-23 kl 23.15

så sitter man här igen och kluddar.. kluddar vadå?

första dagen på höstterminen och ja vad ska man säga.. 21 nya ansikten,totalt förvirrade yr runt och försöker hitta och leta vänskap,kunskap och förståelse vad dom gett sig in på..
de e bara till å spänna fast säkerhetsbältet och åka med på turen,turen som börjar idag och slutar i januari.. spännande? absolut.. svårt?beror på hur man tänker.. kul? framförallt minnesvärt för resten av livet och en ryggsäck som e fullproppad med nya erfarenheter och massvis med kundskap!
välkomnar varmt den nya klassen som jag kommer ta hand om till ganska stor del,jag och mina medarbetare på skolan.. !

sitter även och kluddar lite tankar om framtiden.. vad har den att erbjuda mig då?
får jag de där jobbet jag så gärna vill ha?
får jag komma till den stad jag så gärna vill bo kring?
får jag känna samma som jag gör idag?
får jag får jag får jag?

undra vad jag vet igentligen??

saknar saknar saknar!!!

i veckan mer då?
fredag åker jag på bröllop i växjö,har aldrig varit där innan,ska bli spännande och se och underbart att karin äntligen får sin henke.. blir så avis.. sku oxå vilja gifta mig... nån gång!

nog för idag,ha en bra vecka!
/charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback