skriver igen..

satt här i söndags och skulle skriva,blev ett riktigt intressant inlägg och vad händer?? joho.. sidan kan inte visas..då blir man less och lägger ner!

men men,gör ett nytt försök nu då..
känner mig så dyngtrött,de e så mycket just nu,en vecka kvar till den stora showen,jag behöver verkligen allt stöd jag kan få inför detta,tanken bara skrämmer mig men ändå så pirrar det i magen.. e detta mina 15 minutes of fame??  man vet aldrig..
har iaf börjat lite smått med min outfit.. ROCK så de bara sjunger om det,känner mig så lyckligt lottad att jag fick ROCK,känns som nåt går i min väg :)  så idag har jag pimpat ett par stövlar med fina bling-bling paljetter,skulle ju igentligen vara nitar men det fanns ju såklart inte, ja nog om det..
haft kundpass idag,gick bra fick en kund som skulle ha omfärgning,hon blev nöjd! min darli har varit här sen igår,så himla mysigt när hon kommer och jag får träffa henne! hon va på skolan idag och blev finfin i håret!
imorrn väntas ergonomi på skolan(kanske lite sent med de då det bara är en månad kvar,eller?? )  sen ska vi ha flerfärgning imorrn,
längtar tills nästa vecka då vi har egen hårvård igen,ska bli totally blonde igen,kanske bara nå stänk av nån cool färg!
satt och funderade lite idag på skolan,med lite mer än en månad kvar av utbildningen och jag FATTA inte hur man ska klara sig utan att träffa alla underbara människor som går i ens klass?? kommer kännas ensamt,tomt och förskräckligt..usch..

såg även de sista avsnittet av Andra Avenyn idag ever.. känns tomt,vad ska man nu glo på onsdagskvällar? personligen tycker jag verkligen om serien och ha följt den sen den började,känns som att slutet knöt ihop påsen och att där allt började,där även slutade det.. kim fick sin liv,tony sitter i fängelset igen,de dumma råkar illa ut och dom goda lever livet,tack gode gud att ulla och rasmus äntligen fick sin lilla baby! happy endings,me love!!
sådär ja.. de va vä allt för mig denna dagen ..
ha det underbart!
kärlek//charly

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback