koreografin sitter skapligt!

så har nu varit och tränat inför showen.. jag lisa sofie marie jazza och jossan öppnar hela showen.. bara det blir ju ett OMG!!!

stod förväntasfulla men sjuuuukt nerviga när vi var först med koreografin,så slog han på stereon och vilken låt strömmar ut?? RAMMSTEIN-DU HAST! vilken underbaaaar start på showen,i början va koreografin lite luddig men sen satt den,lite små ändringar,JAG ska gå fört och visa vägen andra varvet.. OH!! nervig som faan!! :D
kläderna då??
lackleggings,oh so hot!
rött linne och en trashad tröja med nitar,high heeels shoes som e pimpad till max,döskallesmycken you name it.. den som missar detta missar mina 15 minutes of fame! men de ska bli filmat så blir de lyckad KANSKE den hamnar på fejjan!
så va de sen modellerna vi ska fixa till discotemat, fick två tjejer som ska fixas,nu gäller de bara att hitta kläder och smycken till dom med! det blir väl den största utmaningen,men de ska jag fan fixa!!
nu ska jag tralla vidare och kolla upp lite grejjer man kan göra bättre inför showen,imorrn ska de vankas egen hårvård och mitt svarta ska bort ur håret samt en lite hårdare frilla!
so long!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback