umeå,stöcksjö och själevad..

så har min vecka sett ut hittills, åkte till umeå i måndagskväll med 4 andra bruppor från klassen,va in i stan och käkade sen så åkte vi ut till Sabbes mamma i Stöcksjö,så himla fint hus och så himla trevlig mamma,satt på övervåningen och mös till film och massa skratt! det kändes som ett pyjamasparty man var på när man va 10 år,sooo lovely!

dagen efter spenderades i Umeå,va på stan,rundvandring på norrlands operan,sen på stan igen och käkade sen så vare dax för THE HAPPENING :) west side story på norrlands operan.. haha.. de va faktiskt kul! vi satt å fnissa på första raden åt dom på scen.. de ser ju ganska så roligt ut imellanåt, men dom va riktigt duktiga EN KÄNDIS va med,kommer inte på vad han heter men han är med i vinterviken(inte han som ha huvudrollen) en kriminell kille,han bruka för de mesta spela the bad boy,va ju riktigt kul å se att han lever!

SEN kära läsare.. när vi skulle hem så vad hände?? joo.. vi hade parkerat bilen på ett tak som "låser bommen".. hmm.. ja.. vi fick ju ringa till securitas och vi väntade å väntade... dom kom ju aldrig,kvart över elva(å då hade vi stått 1timme och 15 minuter) å ingen securitas kom,det va en vänlig tjej som släppte ut oss som jobbade i byggnaden,där hade vi tur.. det skulle gå på typ 500 kr annars.. !

så va vi äntligen hemma och jag åkte ut till Själevad och till Robin,finast i världen!
jag känner mig som världens lyckligaste när jag får vara med honom,å bara få vakna upp med honom vid min sida gör verkligen att man får ett leende på läpparna dagen lång! mm.. känns som jag lever i en dröm,å jag vill absolut inte vakna!!

idag har vi fått göra djuprengöring på skolan,håret känns som silke,imorrn ska vi ÄNTLIGEN få börja med riktig egen hårvård,ska färga med en färgexpert! längtar!!

ha en bra kväll!

kärlek// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kerstin

Blir glad av att läsa dina inlägg. Glad för att du är glad, att brorsan är glad och att livet leker. Det ska vara värt att leva, och det är det just nu, både för dig och mig tror jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback