tisdag och imorn e de helg!!

iaf om man går på Ann Pettersson hair design school, känns skönt.. men helg å helg.. vi ha jobbsökardagar torsdag och fredag,MEN jag tänkte bara kolla av lite på torsdag här uppe i Övik,känns ganska så kört å få nån plats här,men men.. jag ger det ett försök iaf.. sen ska jag hem på fredagsmorgon och städa ur min lägenhet,åka på tippen och städa ännu mera.. känns inte alls lockande men de måste göras!
undra om jag kommer få hemlängtan? saknar ibland mitt liv i Ramvik,min älskade lägenhet där.. !

jaha så va de redan tisdag,carro åkte hem idag,det va ju mindre roligt.. usch.. känns lika förjävligt varje gång.. om jag ändå bara kunde koppla fast hon här!!

så skolan idag... ha klippt Ve-olja lite till idag,gjorde en stum lugg i helform,blev rätt snyggt men jag fegade och klippte inte alls så mkt som jag kanske borde.. men nu kan jag träna på momentet om å om igen :)
sen när de va klippt så sammankopplande vi luggen med sidopartierna,jag gick lös och skar med saxen,de känns så mysigt på nåt vis!
ah just.. imorse tränade vi å kamma oxå,backade bandet och tog de relax.. hur svårt ska de igentligen va och kamma rätt??

sen i em så hade vi lite teori om klädsamhet,stil och mode.. väldigt intressant men ACK så trött jag va..
sen slog de som en hand i fejjan då Ann och Pia slog hål på grejen "värmeskyddande medel för håret".. snacka om att man kan bli lurad,att man kan gå på sånt dumt! haha.. SKRATTRETANDE!!  men men.. nu behöver man inte slänga ut pengar på de,går ju å fixa hemma med ett frisör-recept :)

tog sen en skön promme hem,måste spara pengar så då kan man ju börja å dra in på bussresan hem,nu när det ändå blir ljusare ute så känns de bara skönt å gå den lilla biten,många klagar på att de e så långt ut till mig? haha.. långt?? 3,5km.. de e ju ingenting.. jag ha ALDRIG haft så nära in till stan nån gång!!

fick glasögonbågar hem idag för provning,på nåt konstigt vis så gick ju mina andra sönder.. kanske va på tiden å skaffa nya? synd bara man ska ha beslutsångest på VILKA man ska välja.. behöver nog hjälp å smakråd!!

näe nu får de va bra för mig för idag..

väntar kärleken runt hörnet???  who knows??

kärlek//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback