Sunday Bloody Sunday...

jaha,så ligg man här hemma hos carro i soffan och funderar över gårdagen,vilken kväll!
vad ska man mer säga.. VILKEN kväll! ...................

idag ska jag hem till övik,carro följer med upp i nån dag,bara de känns helt underbart,få umgås med världens bästa darli,du är de bästa som finns för mig!

vad ha man mer gjort i helgen då? hmm... varit i krammen på vinterfesten,dansat i lera så skorna ser helvetiska ut.. undra hur man ska få dom ren igen? ... ha kollat på pöjka som hoppa med skotra,men igentligen varför?okej att de säkert e superskoj,men ändå ganska onödigt.. man lär ju förstöra skotern ganska ordentligt.. sen hoppa dom ju bara,de e ju inte nå loopar eller så.. men men,.. de finns ju en mening med allt här i världen!
ha även varit å hälsat på min älskade mormor,hon vart så glad när jag kom,så fin hon är å duktig... hon ha verkligen kämpat och kommit tillbaka efter stroken,du är mitt <3

så de va väl vad som hänt plus massa mer,å du.. jag tyck faktiskt om dig!

kärlek/ CHARLY!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback