så va de dax igen..

idag onsdag har vi haft massa "inför" kundpassen som börjar NÄSTA VECKA!! aaah.. ska bli superspännande och superskrämmande! kassahantering,värd/värdinnor,ta emot kunder,svara i telefonen,färga,klippa,permanenta och you name it.. har de upplevts som intensivt innan så äre nu TEMPOT börjar! :O

så igår tisdags.. dagen D som alla väntat på..egna hårvården KLIPP.. jag och Jazza blev ett par och jag började med henne,hon ville ha en HELFORM med ÖKANDE LÄNGDER.. mm.. jag glömde säga att hon ha afrokrull!! men men.. de gick ju iaf,sjukt trött i armarna efter att ha tampats med hennes trassel!
sen vart de min tur.. kortkort på ena sidan och längre på andra.. klipp klipp OJSAN.. där rök håret som skulle va kvar..  jag fick lite småpanik när jag blev SÅ korthårig på båda sidor.. TUR att vi ha extensions på skolan så jaa.. smacka i två mackor och sen vart jag långhårig där de sku va långt,supernöjd e jag .. skulle de inte va för att jag ska överraska alla hemma så sku jag ha lagt ut bild men de kommer sen :)

va så himla glad och efter skolan stanna jag karin och sabrina kvar och färgade håret.. så fick jag sms av bror..
älskade lilla BIPPEN ha tralla vidare.. jag va i chock inombords.. hon va ju så pigg när jag va hemma sist.. världens finaste och underbaraste BIPPEN ha lämnat jordelivet och ALLA mina tankar går till min bror och anna-karin.. vet precis hur detta känns som.. hoppas verkligen att katterna ljusar upp lite i detta mörker!
 
nu ska jag ta och packa lite grejer och fara ut till robin,min kärlek!! <3


den här vackra dikten fick jag nyss av en vän..

"när jag grät,torkade jag tårarna,
när jag ramlade,klev jag upp igen,
när jag blev sviken,gick jag vidare,
när mitt liv rasade,byggde jag upp det igen...
men om jag skulle förlora dig,
då skulle tårarna få rinna,då skulle jag inte
kliva upp igen,då skulle jag inte gå vidare,
då skulle jag låta mitt liv rasa....!


ha en underbar kväll!
kärlek// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Thilla

=)) Hoppas allt är bra! skulle vara roligt o se bilder sen du fixat håret! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback