polis polis LÄGG AV!!!

va på väg hem till mamma å pappa ikväll och körde ju på ganska så bra,vägen e ju sååå sjukt tråkig så man bli ju knäpp.. iaf så kom de en bil bakom och körde nog lugnt i 150-160km/h sen så gick de bara nån sekund så hade jag en annan bil bakom å VEM va de?? jo polisen.. jävlar va dom drog igång blåljusen och jag fick så snällt stanna på dubbelfilen !!!
så kom de fram såklart en ung polis som säger" jahaa hejsan.. de här e en vanlig rutinkontroll så nu får du blåsa och visa körkortet".. rutinkontroll 22 på en torsdag?? visst!
kom iallafall undan med en varning på körhastigheten, men sällan jag nu ha varit med om detta två gånger? vad e sannolikheten igentligen?? dåligt flyt kallas de för!

iaf idag ha vi haft jobbsökardagar på skolan,jag kolla mest bara läget i övik,ska ju som sagt va typ omöjligt å få en plats där.. så jag ha ägnat tiden åt att skriva ett bra CV,sen så kom Kerstin upp till mig så vi gick på stan och fikade,satt nog på kafét i över två timmar och bara mös,riktigt härligt å umgås med dej,sån lättsam person!
så fick jag även en inflyttningspresent av gulltösa,fick välja de jag ville på VILLAGE men ja tog ett té och sen fick jag nå chokladpinnar som man ska doppa i varm mjölk :P

fick även låna 3 filmer av hon,såg en idag som va helt gudomligt bra och sorglig,grät så jag fick ont i mitt huvud.. så grym världen kan vara ibland! den hette iaf "a walk to remember" SE DEN!!!

så jaa.. nu ligg jag hemma hos mamma å pappa å ska snart sova,imorn ska ja städa ur min gamla lägenhet.. huvva.. inte direkt lockande :S

kärlek/ charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback