ny vecka och nya äventyr..

måndag idag.. snorig som bara tusan och febrig.. idag på skolan hade vi herrklippning med stefan,klippte sax över kam vilket va livsfarligt skoj och inte allt för svårt! de sjuka e väl att jag med den klipptekniken måste klippa med höger så jaa.. jag kan klippa med båda händerna:)  sen efter klippningen skulle vi ha denna förjävliga formblåsning.. jag säger inte mer än så.. huvva!


helgen som gått då..

fredagen va de permanentrullning på menyn! efter skolan va jag och Robin iväg och käka hos hans mamma och hennes karl,mycket god middag och jag nervös som en galning,man vill ju gärna ge ett gott intryck :P
kvällen sen gick i alkoholens tecken,jag och två tjejer från klassen slog klackarna i taket på harrys och sen kom även min kärlek dit :) 

lördagen spenderades med robin,gjorde inte allt för mycket.. film och mys! helt lovely!

söndagen desamma,ännu mera film och mys.. en härlig vårpromme blev de med!

synd helgerna tar slut så snabbt när man har en sån underbar person och dela dom med..

"du är min dröm som äntligen blev sann.. "

nu ska jag försöka kurera mig inför imorrn då vi ska ha egenvård och bli nyklippta.. ha sett fram emot de hur länge som hellst!!!

kärlek // charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback