ny frills,FINALLY!!

ja äntligen äntligen ÄNTLIGEN!!! säger jag bara.. så himla skönt å va en bra bit på väg,åkte till Sabbe och Karin efter skolan och fick mej en make-over..

kolla här..

före..




och efter..




jag är iaf sjukt nöjd,känns som in personlighet kommer fram mkt mer.. men de ska bort mer här från "fliken" men måste ju spara lite till egenvården om tre vekor.. det är då mer hår ryker :)


idag på skolan ha vi iaf haft Stefan och herrklippning.. eller ja.. klassisk klippning,fick fila lite mer på samuel,sen effilera lite mer,denna gången volymeffilera,sen fick vi göra ett oförverett prov,HAHA.. de gick faktiskt helt ok:)
ja just.. vi fick känna på "sax över kam" ser ju så lätt ut när han görne men SATAN så svårt..
fick även föna Samuel.. de gick åt helvete.. föna en låda.. vem FAN vill ha en LÅDA PÅ HUVVÈ???



meningen va att vi skulle ha filmkväll ikväll MEN ojsan.. fanns visst ingen HDMI utgång på tvn.. hmmm.. de blir nog filmer hos mig istället för JAG ha då en så pass ny tv så de finns HDMI-utgång :P


de va allt från mig ikväll!

käääärlek//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback