liiiite vin och mys!

efter en hård dag  med städning i  min lägenhet,tänkte kliva upp tidigt imorse men jaa.. tog en liten sovmorgon och tryckte väldans massa på snoozen.. kom upp till lägenheten och fick fan en chock.. vare SÅHÄÄÄR mycket grejer kvar??
satt igång på en gång,städa gnugga och gno,här ska de skinas och lukta gott! sen kom carro vid halv tre och vi smacka in massa skit i min bil och drog iväg till tippen, när vi skulle åka och jag stänga bagage så vad hände?? ja bagageluckan gick sönder.. eller ja iaf låset,suck.. bara till å knyta igen skiten!!

sen upp till höjden och tanka fanskapet och hem,bara en liten avstickare in på OK och kolla däcken.. carro undrade om jag hade fått "pumpa däck mani".. hmm... ? :P
iaf så for vi in på ICA och köpte lite gotta,när vi sen skulle åka hemmåt så ringde mamma och fråga vars vi va.,då gick världens bilalarm igång och hunden i bilen blev helt hysterisk.. alltså ja skämta inte när jag säger att de lät som en hysterisk ringsignal på mobilen,DÄR kom dagens skrattanfall nr1,skratta så vi kom ingen stans med bilen och när de väl hade lättat så kom en volvo med hundar i å börja hytte åt hunden i andra bilen.. ja kanske inte låter så skoj när jag skriver de,skulle verkligen ha filmat de!!

dagens andra skrattanfall stog min mamma för,hunden låg bakom henne och tugga på ett ben och mamma skulle sänga soptunnedörren,då klev hon bakåt och snudda vid hunden,så hon typ hoppa till och drog lös dörren till soptunnan,haha.. vilken min!! och fan så jag skratta åt hon :P

jaaa de ha väl varit min dag så här långt,efter massa städande så varva jag er med lite vin,imorrn ska städningen göras klar.. usch! känns som jag aldrig mer ska flytta.. mmm..precis :)

ha en bra kväll!

kärlek/ charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback