jahapp då vare redan helg :)

känns skönt,ha varit så himla trött denna veckan så imorn blire liiite sovmorgon,Kerstin kommer och hälsar på så de blir finfrämmat från skogen :)
sååå idag då.. fick finbesök på skolan av härnösandspar som ville ha en "make-over" mannen ville få lite finslip på frillan och frun ville ha mycket mera.. vi fick se på medans Ann klippte henne,tog ut SARE profil och gjorde en hel stilanalys,VÄLDIGT INTRESSANT!

strukturteckning i "skrivande" form från exteriören till interiören:
gul(gradering)röd(ökande längder) massa effilering och småfix.

snyggt snyggt snyggt!...

sen så fortsatte vi med färgning..

Färgrecept: 6% väte blandat med ½del 6n och ½ del 7n i botten sen en färgnyansering på längderna, kanske inte säg just dig så mycket men om jag säger såhär..

en kort nacke med mycket volym under hjässan och vid tinningen sen färg som går i brunt med ljusare längder, sen fick hon självklart en ögonbrynsfärgning! de blev så sjuuukt fint!!

efter de så fick vi göra stilanaluser på varandra,jag och victoria slog våra kloka huvuden ihop,hon började på mig.. fick reda på att jag ha en perfekt profil,lite nätt bakhuvud,min personlighet är en stark entusiasmerare,är kall i tonen och gillar dramatisk look.. hon kunde inte ha bättre koll.. !

sen så gjorde jag på henne,hon hade oxå en perfekt profil med lite nätt bakhuvud(det är nog de vanligaste bland oss nordiska) hennes personlighet är samabetare med lite analytiker i sig,varm i tonen och gillar väl inte allt för mycket förändring..

mycket spännande dag,och redan helg.. eller ja.. två söka jobb dagar,jag ska skriva CV och ägna den mesta tiden åt de den här gången,vid påsk ska jag gå ut och hitta ett ställe,känns som det blir härnta eller krammen faktiskt!

ikväll så gick jag hem,känns så underbart när man ser asfalt och barmark.. ÄNTLIGEN känns de som att våren är på g!! :)

sådär,de va min dag i korthet..

imorn vänta nya möjligheter och nya utmaningar!

kärlek/charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback