Ibland kan man verkligen bli så förbannad att de kokar!!..

så kände jag idag på skolan... vi hade egenvård FÄRG och ja vi sku färga på varandra..
allt började så bra med färgteknikern på plats.. Victoria va min frisör för dagen och jag va rätt så säker på vad jag ville ha för resultat..  en kall blond färg med hystersiskt röd nyans i en slinga..

vi började med och ljusa upp mitt hår,blekningen SILK LIFT valdes och den doftar helt underbart gott av VIOL, efter de va klart så va jag ganska så pippigul i huvudet.. sen så fick jag en ganska så lång slinga med ELUMENE färgen RR@ all.. alltså knallröd!! så sjukt läckert.. sen så blev de en nyansering i övriga håret med en COLORANCE 10BN+9PV.. jag säger bara som så här.. SJUUUUKT nöjd!! längtar så tills på tisdag då vi ska klippa varandra!

iaf så när färgningen va klar så va det ju kaos ÖVERALLT kändes de som,färgköket va en jääävla röra.. de va ju då min irritation gick upp i höjd, jag kan tycka som så att vi är alldelens för stor klass,man får inte den hjälp man behöver.. jag har alldelens för lite kunskap för att börja med kundpass om två veckor.. det är den bittra sanningen,hur i helvete ska man klara de??

sen kan jag även känna som så här.. vi har ju "veckovärdar" varje vecka och de är två stycken ur klassen,denna vecka e de jag och Sabrina. men helt ärligt.. jag ha betalat 120tusen för utbildningen... jag ha INTE betalat för att städa och tvätta.. har man inte inhyrda städerskor för de? mm.. jag e ganska bitter över de där... !

jaha men iaf så e denna dagen snart slut och de känns mest som ett klagoinlägg.. MEEEN..

dagen kommer snart bli bäst.. min Robin kommer hit.. världens finaste och underbaraste... guud som jag tyck om dej!

kärlek//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback