fredag redan..

oj så jag ha missat å skriva här,men jag ha haft fullt upp..

massa skoj ha hänt,klippt massa på skolan både igår och idag,vi ha fått testa göra vävda slingor i folie,de känner man sig ju rätt säker på för de ha man ju gjort flera gånger förut.. men jag ha inte veta om att man stoppar upp blekningen på de ställen som e klar medans man bara hunnit med typ halva huvudet,fiffigt :)

idag fick vi färga i progression.. för er som inte vet vad progression betyder så är de från mörkt till ljust från ljust till mörkt..

jag valde härliga mix-färger,en guld en koppar och en röd nyans,blev superläckert på den fina frisyren vi klippt till, ser ut som en solnedgång,finns bilder på FEJJAN för er som e nyfiken på hur "solnedgången" ser ut :)

va även på stan i em för å hitta nåt att ha på mig på lördag då det är KÅTA-PARTY!  gick runt på hm,gina,bikbok,mq,vero moda och hade tappat hoppet om den "rätta" outfiten.. MEN så på väg ner till bussen gick jag in på cubus å där hitta jag en skjorta,en svart stilren så med lite smycken och mina snygga leggings blire superb! can´t wait to saturday!!!

nu ska jag packa lite grejer som jag ska ha med hem över helgen,sen sängen så de äntligen blir fredag.. ska verkligen bli spännande å se hur alla ha tolkat "permanent-collage" hehe :)

ha en bra helg om vi inte hörs!

kärlek// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback