film-mys och kladdkakeballisar!

jaha så idag,en ny start på denna vecka.. fick sovmorgon så himla skönt,tog även på mig ballerinaskor idag,va ju så himla fint väder ute och plusgrader.. äntligen kanske våren e på gång? :)

idag på skolan fick vi;
rakpermanenta vår vertikala hårdel,rätt skoj å se vad som händer med håret när man tillsätter lite grejer.. men satan som de lukta.. huvva!

sen så klippte vi vertikalen,gradering 45 gradig,skulle verkligen vara PERFEKT.. gick bra!

sen fick vi gå lös med kniven och klippa en gradering,fan så skoj de va.. jag va så himla ivrig så jag fick inte min 45 gradiga gradering utan typ en 60 gradig.. men men.. skoj va de!

sen så fick vi klippa vår Veeee-olja docka (Viola i språkmun) henne klippte vi i gradering för å få upp volym,sen ökande längder och ökande längder.. naturligtvis vart de klipp i handen med.. !

efter de fick vi gå ihop tre stycken(jag marie och victoria) och klippa hur vi ville på en docka,vi härjade lös med sax,kniv och effilering.. helt hysteriskt skoj och naturligtvis så blev de blodigt.. 20 minuter hade vi på oss,tävlingsnerver på högsta nivå,tyävrr vann inte våran grupp men fint blev de iaf :)

ikväll ha jag carro å karin spenderat tid ihop,kollat på mio min mio och fikat.. såna megagoda ballerinakakor med kladdkakesmak,doppa i mjölk och man e fast.. smarrigt!

vars e käääärleken?? nån som vet???

//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Tänk att Ve-olja satte sina spår :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback