....

snacka om att man kan bli förbannad..

jo tack jag vet jag är perfekt,jag vet att jag kämpar som en JÄVLA IDIOT för att detta ska gå vägen,men en sak ska ni ha väldigt klart för er... DET ÄR FAN INTE NÅN JÄVLA ENVÄGSKOMUNIKATION!!! RING mig istället för att bara snacka skit.. RING FÖR FAN och fråga HUR GÅR DET?? ska de va så jävla svårt?? det jag gör om dagarna är att slita häcken av mig,jag e på skolan mer än hemma,är helt jävla dyngtrött efter varje dag! pluggar för att förstå hur man ska göra,HUR ALLT SKA GÅ!! så vad fan är de för fel igentligen?? för fin för att höra av mig?! sånt jävla BULLSHIT! det är verkligen tur att ni mår så gott och tycker jag dissar er.. FYFAN VA DE KÄNNS PISSIGT.. tur att de finns dom som verkligen bryr sig,dom som här av sig och fråga HUR JAG MÅR,ha aldrig haft så mycket och göra förut.. och vad e tacken?? att man dissar.. TACK TACK TACK.. den satt där den skulle!! verkligen underbara vänner man har..

jag sviker.. men vad gör ni?

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kerstin

Oj.. det var hårda ord.. Låter inte så bra det där.. Jag hoppas brorsan tar väl hand om dig och att du har det bra i Sveriges bästa stad :) Om du har tråkigt någon dag eller så, så är det bara att du hör av dig, jag kommer gärna upp. Funderar på Birsta eller någon annan shopping på fredag, häng på då om du har möjlighet. Hoppas början på denna vecka är bra, och fortsätter vara bra.. hej svejs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback