schooooo !

så vare redan torsdag,snacka om att veckorna bara springer iväg..

ha haft Stefan idag på skolan,han ha verkligen blivit "mjukare" och de känns inte alls lika skrämmade och ha honom,men de kan ju va som så att vi inte e så olydiga?
iaf så skulle vi klippa en klassisk herrfrisyr( fast man sku inte säga herr,men men.. )
stod där och gjorde min guide,vips.. så hade jag klippt mig i knogen,den här gången blev de ganska djupt tillåmed,så jävla klantigt.. men de kommer verkligen inte va sista gången de händer.!
iaf så klippte vi som sagt guiden,sen fortsatte vi med avdelning 1,2,3 horisontellt,sen fortsatte vi utan guide på avdelning 4,vertikal diagonal (gradering) fortsatte så på avdelning 5,6,7 och sen crosschecking,klart !
haha ni fatta va? :P
iaf så stog man som ett fån och fatta knappt vad man gjort,så kom Stefan fram och sa "SUVERÄNT" baah.. man undra ju om han skoja,men icke.. va heeelt perfa! puuh!

klippte även lite effilering,sjukt kul metod och inte allt för svårt!

sen efter skolan så kom mamma å pappa å hämtade mig,vi for på jysk och handlade ett tyg till min sänggavel,va in på rustan en sväng och handlade sen på willys,tur man har mamma å pappa,dom betalade allt jag ville ha:)

åkte sen hem och skådade den vackra soffan jag köpt,ÄNTLIGEN nån stans å sitta! så ikväll ha vi skruva upp massa hyllor och satt upp talvor,e så himla nöjd med hur de ser ut som här nu så ni ska bara veta,ska ta kort nån dag framöver och lägga ut,en riktig MYS-LYA :)

näe nu ska jag packa lite och duscha,imorrn ska jag hem till utansjö/ramvik å ha en skön lugn helg!

kärlek// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback