pimpelpremmen och massa snö..

klev upp halv åtta imorse för å koka varm choklad,sen bar de iväg ut i snökaoset,tur man inte skulle köra så långt.. mötte upp steffe och freddan och gick ut på östbytjärna,borrade upp hål och satt oss å vänta och vänta och VÄNTA.. detta eviga tålamod man ska ha när man fiskar kan jag bli tokig på,efter typ en timme vare så dax,stefan fick sin första,sin andra och sin tredje fisk..klart på 3 minuter(man får bara ta upp 3 fiskar per fiskekort) så tog carro och jag över hans hål för å testa men så klart... STENDÖTT..
jag gick tillbaka till mitt och satt mig,typ 2 sekunder senare hade jag fått min första och enda firre,en rätt så stor röding blev de,fint de:)

sen drog jag å carro in till kramfors och gick på stan,skylten som jag skrev om igår va ingen "ny" .. de va swedbanks skylt som nån hade kraschat.. haha!

men iaf så hitta jag lite saker på stan..
foundation,mascara(ny motordriven grej) och en läppglans(köpte en lipplumper och fan den funka,jäklarns så de pirra i läpparna)
sen så hitta jag ett sött babyset till linda å tobbes lilla klara... och ett par partyleggings till mig själv.. sen åkte vi iväg till dollares som vanligt,DÄR hitta man alltid nåt å köpa :)

åkte hem och laga gomiddag,fläskfilé med potatisklyftor/morotsstavar i ugn,sås och massa sallad.. mumma!
såg på en film som jag inhandlade på dollares "ingen kan älska som vi" en gammfilm från 80-talet men den va riktigt bra och romantisk :)

sen så bar de iväg hem till mamma å pappa,snacka med mamma en stund och sen for jag till linda och tobbe och kolla på deras lilla nya mirakel.. gud så liten och söt hon e,ett riktigt gullhuvvé :)

så min dag ha innehållit ganska så mkt roligheter,men nu e jag tött och ska verklugen sooooova imorrn :)
sen äre måndag igen och skola :)

kärlek// charly!

ps... behandla dina nära och kära precis som du själv vill bli behandlad så mår alla bäst!....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback