ny dag,nya möjligheter...

vaknade imorse då mamma ringde,blev helt kall i kroppen men de va glädjebesked,hon var på väg hem och skulle hämta lite kläder till pappa,han blir kvar på sjukan tills på fredag,alla värden och EKG va på topp hela natten,det va nog de bästa jag hört på länge <3

så idag på skolan ha vi startat grundkurs i hårologi,vi fick gå in lite på produkterna vi har på skolan,vad dom är till för.. blir bara så irriterad då man vill ha mer mer mer info om grejjerna,men de kommer med tiden..

fick även göra hårtest,vilket va mindre skoj.. jag hade inte så bra värden.. styrka 3,1 och sträckbarhet 3,6..vilket betyder att mitt hår är VÄLDIGT behandlat,MEN en glädjande sak e ju de att sen jag köpte schampot första veckan på skolan så har jag iaf förbättrat värdena :)

efter skolan så gick jag karin och sabbe på stan,skulle försöka hitta nåt till fredag,blev iaf ett halsband och armband,sen får jag pussla ihop resten med nåt jag har hemma..

nu ska jag ta fram lite grejjer för imorrn å sen vänta duschen,det luktar så gott med nybakat här hemma :)

ha en bra kväll!

kärlek// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback