Måndag den 22 Februari..

Vaknade med en DUNS imorse,min fina "rumsavdelare" flög i golvet,min påhittiga uppsättning funkade inte tyvärr,sen två sekunder senare så flög en tavla ner i golvet,hmm.. tro de va nå spöke som va här å rörde runt i min inredning.. ingen bra början alls på veckan..

när jag sen va påväg till bussen så ringde IKEA,blev glatt positiv när dom sa att soffan sku komma på torsdag MEN alltid ska de va nåt jävulskap.. dom kunde inte säga nån tid,inte ens en c:a tid,så mellan 12-20.30 skulle de finnas nån hemma som kan ta emot soffjävlen,service?? oh noo!  man kunde inte ens ÖNSKA en tid,jag blev svinsur och sa "åh hur FAN gör ni när man måste jobba/studera och inte kan komma iväg? när man är nyinflyttad och inte känner så många här?"  till svar fick jag ... "det får du själv lösa.."  uuumpfh... vilken svinkossa!
ringde till mamma som bröt ihop direkt,tyckte så synd om henne,hon har ju så mkt med allt just nu å så skulle även detta jävlas.. vi fick ju faktiskt till svar på ikea att man kan komma överens om tider på dygnet då dom ska komma.. !

nog om de,ha jagat jagat hela kvällen efter nån som kan ställa upp,men som vanligt e de INGEN som kan.. då kan man börja undra vad man har för vänner? hur mycket man själv ställer upp men ALDRIG få nåt tillbaka.. MEN de e de ändrig på NU.. kan jag lova! ...

när de som sagt var krisa som i detta fallet så ställer ju alltid föräldrarna upp,vad skulle jag göra utan er? pappa kom hem idag efter operationen så han ska komma upp,mamma ska flytta sin lediga dag till torsdag så hon ska följa med,JAG sa först nej innan mamma sa hon sku med,ALRIG att jag vill pappa ska köra hit upp själv nyopererad,så tack än en gång mamma å pappa,vi ska ha en MYSTORSDAG tillsammans här i övik:)

dagen på skolan har sett ut som så här:

*efter all permanetrullning i helgen så skulle vi visa det FÄRDIGA resultatet,godkänt iaf :)
*klippning design : helform diagonal 45 grader,föning och bedömning,fick G.. puuh.. på rätt spår (man kunde inte få mer än g så de va ju BRA)
*klippning design : ökande längder med rörlig guide,mycket roligt klippset som inte känns helt omöjlig å göra,sen styling i temat: DRAMA,tyvärr tog jag aldrig nån bild så ni får ej se resultatet :)

ha en bra kväll!

kärlek// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback