Helgens bravader i miniformat...

ja så ha ännu en helg passerat å MY GOD vilken rolig helg:P

skola i fredags,permanentrullning och lite klippning,sen så efter skolan så kom min CARRO hit,gjorde oss iordning och drog iväg till sabrina och karin på lite förfest innan förfesten :)

när vi väl kommit till stina så vare ett bra drag där,jag har faktiskt kommit till VÄRLDENS bästa klass,man tänker tillbaka på att för en månad sedan kände man inte nån av dom,man visste inte ens att dom fanns.. tänk va skumt att man kan gå miste om så underbara människor? när jag tänker på de så känner jag .. varför e skolan bara ett halvår??

iaf så blev de utgång,va först en sväng på LEX och sen drog vi vidare till OLLES,ganska så bra drag på OLLES,sen så väntades sääängen,vaknade upp på lördag av en skum känsla.. va inte alls nå pigg och ja.. nå mer behöv vi inte säga,haha :P

jag å carro va en sväng på "min" ICA å handlade gotta och dricka,sen så satt vi bara hemma och tyckte synd om varandra,somnde rätt tidigt oxå.. stod å öva lite hemläxa-permanentrullning,men jag blev så illamående så jag slutade,,

sen idag va vi på stan en sväng å carro köpte en superfin klänning som hon ska ha på sig på vinterfesten näst nästa helg - KRAMMEN HERE WE COME :)

ha fixat ännu mer i lägenheten idag,väntar just nu på min soffa,sen min sänggavel,förhoppningsvis så får jag skjuts upp nästa söndag så mamma å pappa följer med och hjälper mig med några hyllor som ska upp och de sista tavlorna,sen äre äntligen klart :)

nu väntas sängen,imorrn e de skola igen och då ska vi visa upp en perfa permanentrullning,hmmm.. min kan diskuteras,, ska bli intressant å se allas :P

ha en bra kväll!

kärlek / charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback