färgning,tvättning och massa annat bus..

Idag har vi haft Pia på skolan,mysigare lärare får man ju verkligen leta efter,heeelt underbar!
fram med våran "samuel" docka och blanda färg,jag valde en 4R+4NN..nån som kan lista ut vad de blir för färg? hehe.. ja gör nån de så är dom BRA :)
blev iaf ett snyggt resultat!

sen efter de så fick vi göra slingor på varandra,eller dra upp ur silikonhätta för att vi skulle ha förståelse för kunderna att det är smärtsamt.. om de va de? ja alltså FYYFAN, jag å Karin jobbade ihop och för henne föll de tårar,jag kände mig som världens hemskaste människa,göra illa nån annan medvetet är väl de värsta som finns? men hon fick ju iaf lite payback när hon sen skulle göra på mig,huvvaligen vilken S-M-Ä-R-T-A!!!!!! de där vill jag aldrig göra om! Malin i klassen fick en makeover med slingor,lycko henne :)

sen efter de behövde vi nåt lite mer skonsamt och bra för håret,vi fick göra schamponering på varandra,massage mm.. gjorde en FIL-intensive cure,luktar helt underbart gott,och vilken underbar känsla för mitt hår,ha aldrig känts så här fräscht och fint nån gång,tänk va lite BRA hårprodukter kan göra underverk!!

när jag började på skolan hade jag en styrka på 2,5 och sträckbarhet på 4 vilket INTE är bra,man ska ha en styrka på MINST 1 över sträckbarheten.. hmm.. men jag köpte schampo och balsam och ha ju bara använt de, nu idag när jag å Sabrina gjorde nytt hårtest hade jag styrka på 5,4 och sträckbarhet på 6,2.. WOW.. de kan man kalla underverk,nu mår mitt hår bra ju.. som grädden på moset ska jag färga håret i helgen så då kan man se om de står pall för de eller om jag kommer tillbaka på skolan på måndag som skalle-per :P

lyckad dag idag! längtar tills imorrn då vi ska göra en himla rolig grej på varandra,mer än så säg jag inte idag :)

ha en underbar kväll!

kärlek//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback