en vecka senare..

usch jag skäms,så himla dålig på å skriva blogg för tillfället.. men jag skaaaa skärpa mig,känns mest som att jag inte har tid till de just nu,ingen inspi. när designen ser ut som den gör men detta jävla ps funka inte som jag vill :S  

iaf.. denna helgen e jag hemma hos mamma å pappa och hälsar på,åkte med bussen direkt efter skolan i fredags.. det e heeelt underbart å bo i övik faktiskt,så nära stan men ändå utanför,lägenheten e asmysig och nu när jag börjat göra mig hemmastadd så trivs jag riktigt bra i den :)

så idag ha jag å mamma varit å gjort birsta,åkte vid tio och kom hem vid fem,hittade de som jag sökte.. en ny soffa och två nya kuddar till den,en kökslampa,oda doftljus,nya sängben och lite annat krafs.. mamma bjöd mig på allt å jag bjöd tillbaka med en ikea-körv å dricka.. jäävligt bra deal tyckte jag :P

sen ikväll ha jag varit hos darli,ska sova här inatt så jag få rå om hon riktigt mkt innan jag åker hem imorn.. vi ha sett på film,blev en beck och nån skitfilm.. sen ha vi sett på mello.. känns som MANBOY kan bli en riktig dansdänga faktiskt.. en äkta slager iaf :)   ah juste.. va å åt i kramfors med darli ikväll,måste ju hålla koll på stället nu när man inte bor där :)

så imorn då.. ska sy kuddfodralen till nya soffkuddarna innan hemgång,sen så ska jag umgås med mamma å pappa..

ah juste...ha varit å hälsa på min lilla älskade tjorven idag,åh så lycklig ja blev när jag såg hur han trivdes och mådde bra,älskar dig mitt lilla charmtroll! <3

over and out!

kärlek/ charly

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback