en sista snutt på helgen..

sitt hemma i min lägenhet just nu och ha pillat lite med bloggdesignen,blir aldrig nöjd och när jag fixat nåt bra så sabbar jag det med nåt annat.. aja.. såhär kommer den se ut med lite små ändringar som kommer senare..
hoppas den duger för er som läs den? :)

idag ha jag då "pluggat" lite.. renskrev de mesta ut blocket så nu ha jag de ur världen,va ju en HEL del då jag e så slarvig med sånt där.. 

sen vare som sagt dax och åka hem till övik.. konstigt de känns å säga hem,men de känns konstigt på ett BRA sätt :)

så va mamma å pappa så snälla att dom skjutsade mig till ullånger så jag kunde åka med en buss som matchade in lite bättre, så när jag kom till övik så fick jag slänga upp väskan på axeln och börja gå,tyvärr så går de inte nå stadsbussar på söndagar så jag fick mig en skön promme hem,häääärligt!

nu ska jag ta å dejta JB en sväng,ska bli heeelt underbart!!

hoppas alla haft en underbar alla <3- dag idag!!

kärlek//charly!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback