en helt UNDERBAR dag..

gick till skolan idag men förhoppning om en LITEN uppfräshning i håret,då mena jag en LITEN..

så kommer vår kära lärare Pia in i klassrummet och nämner "egen hårvård" å då mena hon inte en liten toning som de lät igår,nä lättfärg,färg och för vissa..BLEKNING :) jag tjatade ju så igår på att jag verkligen skulle behöva göra en i min hårbotten och sagt å gjort... jag paxade sabrina som frissa och vi började :)

först kolla min naturliga hårfärg och fastställa det,sen så kom sabrina på att vi även skulle lägga på en violett toning som naturaliserar det gula i blekningen..

här kommer en före och en efter bild... SKAPLIGT STOR SKILLNAD.. jag e iaf asnöjd med resultatet.. vad tycker ni??  det fattas bara en grym klippning nu :D

FÖRE-bilder..







och EFTER...





 


vad tycks? jag e iaf supernöjd :D


imorrn väntas herrklippning med Stefan heeela dagen,skoj skoj :)
och så får jag min efterlängtade soffa då,mamma å pappa kommer även upp å hälsar på <3

käääärlek// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Camilla

Supersnyggt!! Förstår att du e nöjd. Det är roligt att se att du trivs med karriärvalet och skolan och allt!!

Kram på dig!

Postat av: Joséphine

Fan va nice! :) Härligt att läsa att du har de bra där uppe också! :) Men jag saknar dej allt litegrann hörrö! Puss å kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback