dax för FREEEEDAGSMYYYS!!!

helgen är äntligen här... jag vaknade ganska skumt idag.. klockan var 4.30 och jag hade förmodligen drömt nå konstigt så jag vaknade av att jag trodde nån typ nöp mig i låret och neråt,sen kändes de som att nån skakade i sängen.. vad FAN betyder de??  man börja fundera på sinnesförvirring! ..


vad väntades på skoltiden idag då?? JOOO så klart permanentrullning,huvva.. fick rulla på marita-dockan idag som inte e så sönderklippt ännu,gick så bra första rullningen och tog inte så lång tid men sen.. man e ju lite småless efter ha rulla ett HELT huvvé.. mm.. så kommer vår kära lärare och säger .. "BRA jobbat,plocka nu ut alla och tävla mot dig själv hur lång tid det tar ".. BAAAH.. fyfaan så tråkigt.. då tappa man suget men jag e tjurig och rullade igen,HAHA.. tog bara 45 minuter på hela huvudet,DÄR SATT DEN! :P

efter lunchen sen så fick vi rulla på vertikalen och permanenta på riktigt,äntligen tänker man tills man känner lukten av permanentsvätskan.. USCH.. de lukta verkligen MAGSJUKEBAJS! jag trodde jag va härdad från de mest äckliga lukter som finns men icke,jag mådde så illa så jag tjöjdes! usch usch usch.. men iaf så blev de en permanent om den än såg ut som pubishår(sabrinas fina uttryck) haha..

sen så va helgen kommen och jag satt mig på bussen,värsta fans busstur jag åkt,tog hur lång tid som hellst i detta vädret så jag va inte hemma förän kvart över sju..!

åkte iaf en sväng till krammen och kollade läget,hade väl inte hänt så mkt mer än att apoteket ha bytt namn till apotek <3  och en annan stjärnskylt på stan.. hmm.. vad e meningen lixom? :P

sitt hemma hos carro nu å ska snart sova,vi ha nyss sett på film hyrde "prinsessa" den va faktiskt bra.. de enda är väl att man inte riktigt förstå hur BRA man har det..

imorrn eller ja nu på morgonen bär de av till östbytjärna för pimpling,premiär där.. här ska "pimplas" som bara den :)

ha en bra lördag!

kärlek//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback