söndag idag..

å vad ska man hitta på? tänkte ta mig en promme men ställde mig upp från sängen och kände njaa.. ska nog hålla mig inne!

ja igår va de lördag ja...  jag å darl va på glajjan och röjde,satt först hemma här hos mig och drack gott vin och hade de trevligt, sen så skjutsa sören in oss och jaa vad ska jag säga? TRODDE faktiskt att dregan skulle leverera lite mer,en rätt så tråkig filur så va högtalarna på full styrka typs så idag känns de som man ha en hörselskada ju!

men men,ska jag vara helt ärlig så är jag less på krogen,det känns verkligen inte så lockande längre,faan va jag känner mig tråkig men de e dagens sanning,jag ska skaffa mig en hobby! :)

nu ska jag ta och tvätta kläder,börja planera vad jag ska ha med mig på kryssningen,finland here i come:)

ha en fin söndag!

/charly

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback