snart bär de iväg..

just precis,men alltså jag ha hela tiden trott vi ska till FINLAND.. men vadå..båten går bara till åland,haha.. ja ursäkta till er jag sagt åt att jag ska till finland,men de va ju lite rätt,de HÖR ju till finland iaf :P

såå.. idag ha jag varit en sväng i kramfors och handlat lite grejs tills imorrn,sen så ha jag börjat packa lite iaf,går trögt.. sitt mest å fundera på vad jag ska ha med mig,vilka kläder å så... 
köpte en asgod bodylotion idag,behöver nåt sånt nu när alla mina parfymer e slut!
ha fixat kattvakt,å sen skjuts hem från sundsvall på onsdagskvällen, min bror e BRA snäll han :)

ikväll e de träning på schemat,kommer va världens lidelse känner jag! bara å bita ihop,de e så himla skönt när de e slut :)

näe nu ska jag ta å käka lite middag sen ägna mig åt packningen igen !

ha en bra måndag!

/charly

... FAN som jag längtar till torsdag :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback