hoppsan hejsan så piggeliiin!

ja de blev jag av träningen,bruka annars bli himla trött å färdig för sängen när jag tränat men ICKE idag.. undra om de kan bero på att imorrn åker vi!!!!

de ska bli grymt skoj!!  
 
så nu blir de inga inlägg här förns på onsdag kväll om jag orkar annars kanske på torsdag:)
kommer nog upp en hel del hemska bilder å,linslusen kommer fram när onykterheten spelar en ett spratt :)

men iaf..

så här ser min morgondag ut :

7.00 går alarmet
8.00 sitter jag å kör min bil in till min bror
8.20-10.00 tar jag mig från h-sand till s-vall,byter bil och åker till bussen
10.00 går bussen
17.00 går båten från sthlm
17.00- taxfree besök,middagsbuffé,party,kareoke?? njaa,, ska hålla mig från den ha jag lovat mig själv, sen såklart utforskning av båten!

så vill du få tag i mig så gör de INNAN typ 21.00 kanske.. har ju inte nån mottagning när vi går in på de finländska markerna :)

landar i sthlms hamn vid 16-tiden på onsdag och klockan 22.00 är jag i s-vall igen,då kommer min kära snälla bror och hämtar oss!

kommer kännas grymt jobbigt å kliva upp på torsdagen för å arbeta.. men man lever ju bara en gång :)

föressten.. idag ha jag gjort ett riktigt klipp,va på dollar och hittade världens godaste bodylotion så ska jag ge ett tips så köp LDB´s nya limited edition-dreams&wishes!! luktar underbart och huden e alldelens mjuk efter en smörjelse :D haha,., smörjelse,hur faan lät inte de då? :P

ne nu är de färdigbabblat för mej denna kvällen,ha ju massvis kvar å göra,sängen känns låååångt bort!!

bjuder på bilder av mina små älskade gudbarn från ENGLAS 3-års kalas i lördags :D

                                                                                      
     

                 ENGLA MAMMA ERIKA OCH LILLA ELIS!!



                            


           RAMVIK.. en finfin kväll,taget från min balkong :)




ha en underbar natt och tisdag,onsdag så hörs vi snart igen!!

kramar//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback