helgen på intåg...

som ni vana läsare ser så ha jag tagit bort alla mina äldre inlägg,jag tänkte först lägga ner hela bloggen men så blev de lite uppror bland mina trogna läsare så visst..jag ger de en chans tills..

ha jag haft för mig de senaste då??
funderat mkt på livet och dess innehåll..ibland händer mirakel som är svåra att förstå,man försöker gärna tro på det men ibland är de svårt,,en lek med tanken är ju aldrig fel men så ibland kan de va så sårande för själen..

just nu känns de som jag verkligen har ett underbart liv,å ni som gör de så underbart.. SUUUUG åt er.. VERKLIGEN TACK :)

SÅÅÅ.. idag ha jag varit å shoppat i övik med min lilla darl!! hittade en finfin tröja på bikbok,nya leggings med nå grejs på,ett linne och strumpbyxor..allt på bikkis.. :P  så köpte jag present till min lilla englis som fyller hela 3 år idag,eller ja.. igår blir de ju.. STORTJEJEN.. GRATTIS!!
så imorrn ska jag på kalas och fira henne,sen så ska jag ut imornkväll och hejja på dregen som är gäst på glajjan,blir nog ett jävla party,typ slutsålt!

ne uscha.. nu är jag verkligen trött..livet som artist är slut för dagen,imorn vakna jag upp å skriver nya autografer :)

ha en underbar helg allihopa!!!

/charly

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback