wallander-marathon och snö :)

härlig kombo som jag upplevt idag.. sooo fucking lovely!

vaknade tidigt idag men kände att.. vafaaan.. jag e ledig... varför kliva upp halv nio?? jag tog en bilaga från vecko revyn "erotisk noveller" och la mig å läste.. han nog inte mer än två¨rader så sov jag igen,vaknade av att jobbet ringde.. jobb imorrn 7-12.. uuuh.. it sucks!!
efter de mardrömslika uppvaknandet så klev jag upp,duschade och åt lite mat..  å snön faller vit på taken.. lånade 4 wallanderfilmer av erika när jag va där i lördags så jag kollade på två av dom,sen lite middag..

åkte sen ner till bruksvägen och va lite frissa för stunden.. typ 20 cm bara sviiiitch.. BORTA .. men de blev bra och jag hoppas du e nöjd :)

åkte till mamma sen och kollade på "svenska hjältar" tårarna bara spruta..
en tjej som agerade direkt mot ett karlsvin som hade följt efter och hoppat på en tjej och gud vet vad han skulle göra.. FAN så starkt gjort av den tjejen.. blir så jävla förbannad.. som tjej ska man inte kunna gå ut utan att va rädd för att nån jäääävla äckelkarl ska flyga på en och våldta en!!!!

sen va de en liten tjej på 10år.. hon va så himla söt som blivit mobbad i skolan,kan inte förstå vilken känsla.. tänk å ha ont i magen varje dag man ska gå till skolan i den åldern? iaf.. hon tog tag i de själv och vände mobbningen.. hon tog dit "friends" på besök och sen sluta mobbarna att mobba hon.. där brast de utav bara faaan för mig., en sån stark tjej.. 10 år.. !!! känns som att hon blev min idol :) 
såna som dom skulle det finnas fler av,jag skulle göra vad som hellst för att kunna va så tuff och sätta stopp för sån skit som finns därute!! 

så va kvällen snart slut och jag ska snart hoppa i sängen och sova.. vill inte men måste ju för att orka upp imorrn!!

ha en fortsatt bra kväll !

kääärlek//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback