vilken kväll :D

har precis kommit hem från en biokväll utöver det vanliga.. ikväll va kvällen då jag kom på att jag fan skulle vilja bli datahacker.. en orädd bitch som verkligen inte e rädd för att dö,som är så sjukt smart att fan ingen kan komma på nåt så dyligt,med en kaxighet som ingen levande människa skulle komma i närheten av,helt magiskt.. min ena idol heter lisbeth salander spelad av naomi rapace..

kan varmt rekomendera filmen "luftslottet som sprängdes" kan nog lugnt påstå att de är årets bästa film,filmen som lyser hela milleniumtriologin,som får varenda käft i publiken å känna de där pirrande kedjeröksuget.. mm it taste like love!

när triologin millenium släpps på en dvd-samling kommer jag verkligen köa för den,se den tills jag kan alla repliker och skivan är helt sönderlasad av dvdspelaren!!

lyrisk afton mina damer och herrar!

andra idolen vandrar i mitt huvud och jag nynnar glatt på "walking in memphis..do you really feel the way i feel.." denna gudagåva från skånes skogar som sjöng rätt in i mitt hjärta på audition i malmö i början på september då jag med glädje kände kicken.. kicken av att han ja HAN!! kommer vinna skiten..

hejja calle.. ta mig till segerrusets ädla stund nästa vecka.. gör mig lyrisk med din röst som du gjorde då och hela hösten.. jag vet du kommer ta de.. å definitivt vet jag att jag kommer sjunga till din skiva,om å om igen!

nu ska jag kila in på idol sidan på internet och lyssna till calles ljuvliga stämma och drömma mig bort..

calle... vill du gifta dig med mig? :P

puss å sov gott! / charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback