vad är felet.. igentligen?

sitter och funderar helt ärligt i denna stunden va livet innebär.. idag känns de inte värt nå mycket alls..
det finns så många idioter där ute som borde få sig en FET käftsmäll.. såna som glappar om saker dom inte har ett skit med å göra.. sånt som gör mig så in i helvetes förbannad! man har ingen rätt att klanka ner på någon som du gör.. ingen rätt att öppna käften och säga som du gör.. du är sån jävla liten människa,så låg självkänsla,skaffa dig ett liv istället som du kan glappa käft om,en hobby?ta dig i kragen och tänk om. e ditt liv så jävla bittert?så jävla avundsjuk på att andra har det bra?hur faan tänkte jag när jag spenderade min tid på dig? fyfan!
du är absolut inte värt ett dugg!

..igår fick jag reda på att en man har försvunnit,det är så obehaligt,olustigt.. några veckor innan jul.. vars e du? dom flesta är nog tok oroliga för dig.. allt blev så verkligt när polisen kom..

har varit social idag.. varit hos erika och hälsat på henne i nya lyan,så sjukt mysigt de blir där när allt e klart vännen:) sen så va jag till mamma och bakade tekakor med henne,blev hur många som hellst..

imorrn ska jag prova och jobba en stund på eftermiddagen å se hur foten mår efter de.. mår den bra på torsdag så ska jag skiljas från kryckorna och stappla fram på egen hand.. försöka iaf..

nu ska jag se ullared på datorn från igår,helt tokiga svenskar.. love it!

ha en bra onsdag..

puss//charly!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback