sunday bloody monday..

så va det då måndag igen.. sitter för närvarande hemma hos carro och har smällt i mig lussebullar som hon å kärleken hade bakat..gott vare :P

vaknade idag med en FRUKTANSVÄRD värk i foten .. så börjas de om..suck. dom ringde från jobbet imorse och frågade om jag kunde jobba TVÅ nätter.. suck igen.. FAN att man ska klanta till de på detta sättet alltså.. får ju panik när jag inte kan jobba ju,det som verkligen behövs nu ju!!!

men men.. klev upp och startade dagen på de bästa sättet jag kunde,åkte på dollar med carro och robin å handlade lite mera julklappar,sen så va vi en sväng till bollsta och hämtade ut mina supershyssta stövlar som väntade på mig där..blev supernöjd!! sen bar de iväg till ica..
hem och lasta av patrasket och ner till mamma.. gjorde god middag.. pasta tricolore med pesto och mozarella.. en liten leksandstös som lärt mig,satan så gott de e!

sen så ville hankypanky umgås så vi for en sväng till äbro och hämtade ut modemet,tankade hans traktor och åkte hem till mig,tur som faaan att han va med då jag hade massa saker och bära upp :P
som belöning bjöd ju carro på fika,haha :P

hmm.. nu sitter jag bara här och glor.. har lite tankar i huvve som snurra runt..  äntligen ha jag fått tillbaka mitt modem och det funkar :) så fucking lovely!

imorrn är en ny dag och nya bekymmer men även nya äventyr;)

ciao bella donnor!

puss//charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback