söndag.. mysiga söndag..

imorse va de till å kliva upp tidigt då de vankades jobb..  gick hur bra som hellst och jobba,en lugn och fin dag.. känns alltid när de e helg för hela gården ha ett lugn över sig.. tända ljus och lucia idag.. fin julmusik och inte nå skirk,gap,städning eller annat buller.. helt underbart.. !! va på två gårdar idag och fick på så vis träffa alla mina underbara boende.. faan er kommer jag sakna tills hjärtat blöder!!

efter jobbet så åkte jag på en gång till mamma och pappa,blev bjuden på gomiddag.. pärer,wallenbergare med sås å sallad.. gött de :P

jag å mamma tog oss en tur till älandsbro och köpte lite godis till filmen vi skulle se.. kom hem och satt oss till rätta och så började filmen på 4an.. SOLSTORM.. en riktig myyyys söndagskväll med mamma,de kallas kärlek de :)

hoppas alla ha en bra söndag.. de känns faktiskt mycket bättre idag än igår kväll..!

kärlek och glad(säger man så??) lucia.. // charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback