somliga går i trasiga skor..

inte för att jag vet vad de har med detta inlägget å göra men den satt på hjärnan..

idag då.. vaknade av telefonen imorse vid tio i nio,det va linda som behövde skjuts in till vårdcentralen,lilla tjejen va sjuk.. så jag skynda mig upp och gjorde mig klar och åkte å hämta dom.. iväg till kramfors,sitta där och häcka i evigheter.. sen så äntligen fick hon komma in,halsfluss :(

sen hem igen med en mensvärk som va helt sjuuuk.. fyfan för å va tjej ibland alltså.. helt sjukt.. på fruktansvärt dåligt humör,typ grinfärdig så fort foten värker lite.. allt e bara FEL såna här tider i månaden!!

ha jobbat lite idag vilket va ett fruktansvärt misstag,va själv på avdelningen och fick hoppa runt,trodde verkligen det skulle gå bra men fan så ont jag har nu.. jävla skit.. hoppas bara på bättring till nästa vecka då jag ha mer pass och längre pass.. då MÅSTE foten funka.. !

idag ska jag ha GODISDIET.. det får man såna här dagar.. lillördag och grinlördag... ni gör bäst i att inte prata med mig då jag e grinig på allt å alla :( inte alls likt lilla jag ju..

ikväll vänta bonden och det slutgiltliga valet.. 'weeeiii' .. bara dom väljer rätt... !!

fan sånt sjukt klagoinlägg.. sorry.. hoppas jag inte gör DIN dag lika usel som min..

ha en bra kväll..

puss//charly

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback