snö snö å vitt vitt :)

så va äntligen vintern här å de jäävlar med besked,kallt som attan ute och knarr under skorna.. I LOVE IT :P

idag ha jag å mamma varit iväg till kramfors och dollar.. hittade en hel del småkrafs och träffade en väldans speciell människa,en som jag tycker väldigt mycket om som jag inte träffat på länge,,FAN va du gjorde mig glad när du berätta om dina planer för framtiden.. jag tror verkligen att 2010 kommer bli ditt år.. nu får du fan visa att du är riktigt bra för dom som tvivlar på dig.. de gör verkligen inte jag!!  <3

va å köpte en julklapp oxå så nu ha jag bara till pappa och erika kvar,vet ju vad jag ska köpa men de finns inte här,ska åka ner på birsta och köpa de till veckan :)  ska även inhandla nåt fint till mig själv som jag ska ha på mig på juldagen.. glitter och glamour å höga skor!! de e min melodi när de vankas en blöt festnatt !! :D

ikväll va de även dax för BONDE SÖKER FRU.. åh vad ska jag säga.. ÄNTLIGEN LITE LÖÖÖVE!!! thilde och killen fick ju till de riktigt bra.. å fan janne och hon åsa oxå.. även om jag hoppades på att janne skulle välja anette.. men men..  sen roger valde ju camilla.. eeh.. de kommer ju inte sluta som ett par.. de tror jag inte iaf,båda två lika tysta och typ"vad gör vi nu?".. -"fråga korna!!".. eh.. okej??
sen perka.. ÄNTLIGEN gjorde han ett smart val.. å va vare med malin.. "tur du inte valde mig för då hade du fått åka på resan själv.. " snacka om att ha ett försvarstal.. my good.. sällan.. hon skulle ju inte ha tackat nej till en resa.. BULLSHIT!!! mediakåta jävel.. !!  näe.. hejja my.. hoppas ni finner kärleken i varandra!!
imorrn fortsätter de och på fredag får man veta hur dom lever som idag.. det vankas nog lite kärlek än iaf :)

näe nu ska jag sätta igång sista wallanderfilmen som jag lånat,den jag såg igår somnade jag ifrån för den va sjukt tråkig:S

imorrn väntas en ny dag men nya äventyr :)

bjuder på en fräckis idag.. EN RIKTIGT BRA!!

"efter en konferens satt kirurgerna i baren och drack.
när de började bli onyktra kom de in på deras största triumfer.
tysken sa: vi fick in en kille som klämt sig i en tryckpress,
allt som var kvar var lillfingret.
 vårt lag lyckades göra en ny hand,arm och kropp.
så när han tillslut gick till jobbet var han så effektiv att han gjorde 5 personer arbetslösa.

Det va väl ingenting,sa en amerikansk kirurg..
vi hade en arbetare som fastnat i en kärnreaktor,
allt som var kvar va håret.
vi gjorde en helt ny kropp och skickade honom på arbete.han gjorde 50 personer arbetslösa

.Den svenske kirurgen tog till orda:
en dag då jag var ute kände jag lukten av en fis,
jag tog med fisen till jobbet,släppte den på bordet,
vi byggde in fisen i ett rövhål,byggde skinkor satte fast en kropp och tillslut blev det en man.
vi döpte honom till Fredrik Reinfeldt och han ha tamejfan snart gjort ett helt land arbetslöst!!! "


så sant så sant!!

ha en fortsatt bra kväll alla..

kärlek//charly

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback