sjukhusbesök och ny dator..

jahapp så ha väl en vecka passerat snart och jag har inte haft tillgång till nån dator då carro varit hos sin lover..

men nu jäklar ska de uppdateras:)

så vad ha jag gjort.. ganska mycket för en gångs skull..

jobbade hela förra helgen..tråkigt som bara fan men de e ju goa pengar å de behövs ju verkligen nu innan jul..

i måndags så va jag ute på långpromenad,ner till mamma en sväng och åt middag,in till stan till bror och firade honom lite i efterskott,han fick en supernice skjorta och en svart tröja av mig i present..verka som han gillade de..  beställde även en ny dator till mig själv i julklapp:)

tisdagen ägnade jag åt momma,va där och gjorde julmys åt henne,hon uppskattade verkligen de och sällskapet.. blev hur mysigt som hellst och jag fick så fina minnen framkastade om jularna hemma i hennes hus..
träffade på erika i stressen hemmåt och föjlde med henne till sin nya lägenhet,så himla supermysigt.. där kommer ni verkligen få de toppenbra!! så självklart krama å pussa jag på mina små älsklingar nenna och bombom..
efter de blev de stressa hem och tvätta,skönt å va nere på "centrum" där de finns många maskiner så det går fort.. sen hem och lasta in allt,upp på vinden och hämta mina egna julsaker och på vägen ner från vinden så släcktes lyset i trappen och jag missade ett trappsteg,vek foten så de bara small och föll handlöst ner i stentrappen.. SATAN SÅ ONT DE GJORDE,satt still en bra stund innan jag kunde ta mig upp igen,helt chockad på spagettiben hämta jag sista kartongen och gick sen in till mig,satt mig på stolen i köket och kände efter.. jag kunde ju iaf röra foten.. 
skynda mig iväg då jag va grymt sen till anna,klippte ellvira och satt å prata skit, hemgången blev ju allt annat än rolig då bildörrarna fröse igen,eller ja.. låset.. fredrik hjälpe mig och efter nå timme kunde jag åka.. FAN VILKEN OTURSDAG!!!

vaknade på onsdag efter en ganska så sömnlös natt,hade så jääävla ont i foten så jag trodde jag skulle dö.. satt mig på sängkanten och kollade ner efter en gruvsam stund.. FAN så svullet och FAN så ont.. nu e de nog dax och ringa till sjukexperten mamma.. foten gick inte å stå på...
mamma kom upp och konstaterade att mm.. de e nog ganska stor risk att de är nån spricka..  men till kramfors bar de av å jag cashade in 150 tusen kronor.. LOVLEY!!!
va även upp till mormor idag å klippte henne,så söt hon blev :)

torsdag.. ner på sjukhuset med mamma som chauför,in å ta de prover dom skulle ha sen så gick vi på ica en sväng och köpte kött.. hämtade ut min nya fina dator.. mm.. i like!  sen hem till mamma å pappa och grilla.. ha varit så himla sugen på grillat nu så de satt som de skulle.. !!

såå.. de va den hår veckan så långt.. ganska innehållsrik.. de bruka ju va ganska dött annars :P

ha en fortsatt bra vecka!

pussar// charly!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback