så va kvällen förbi..

for en tripp till hemköp och köpte en fruxopåse.. tyvärr så hjälpte inte den till som jag ville.. för stunden kanske men inte i längden.. men men.. får nöja mig med snus.. DET FUNKA ALLTID..

har sett på bonden ikväll då.. hmm.. vafaan e kärleken??? okej.. sista två minuter hetta de till lite i gräset för tilde.. tydligen så är hon helt galet kär? eh.. okej.. lycka till.. nog för att jag tyckte du skulle valt den andra men men..
sen den där token roger som satte kniven i hjärtat på hon helena?tro hon heter så.. men hon va ju helt galet betuddad i honom och han ha ju varit som en svans på henne... knulla på svinstians vind har dom ju oxå hunnit med.. haha!
å sen janne... lilla kära janne.. VÄLJ RÄTT FÖR FAN.. VÄLJ ANETTE.. hon e ju typ lika flummig som du.. hejja!! men där va ju den mesta romantiken.. hångel med BÅDA bruttorna.. !! you go!!
å sist då.. pecka.. tråkig?snar JA!!! fan en pinne ivägen för lite hångel med my.. dumfaan.. där kommer de fan inte bli nå kärlek alls för han väljer väl den andra som inte alls verka va intresserad av honom utan bara mediakåt... NÄE FAN SKÄRPNING.. nästa år må de bli mera romance annars dissa jag progget!!!

mer ikväll då... färgat håret.. finally.. ha dragit på de hur länge som hellst men nu va de fan dax.. ser ju så hemsk ut när de e nyfärgat och blött.. skallig ser de ut som!! kom på den smarta saken som att jag ska nog boka tid hos frissan.. sugen på nåt nytt men vad?? snälla.. kom med förslag.. fast längden ska inte bort.. hmm.. :P

näe nu kallar snart sängen.. tänkte dejta john blund tidigt ikväll för en gångs skull.. om de nu går!

ha en bra natt tokar där ute!

kärlek//charly

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: hihi

haha..sötnöt..:)) nästa år får du ställa upp i bonde..:P

så det blir lite fart på progget..;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback