så va de fredag igen..

herregud va veckorna går fort ändå,känns som dom bara sringer iväg,snart jul sen nyår och sen är 2010 här.. snart bara en månad kvar tills jag börjar min skola, Å de e verkligen tur nu när jag tappat min frisörsax som varit mig trogen så pass länge.. den ligger i nåt dike mellan älandsbro å utansjö på våran egna autobahn.. suck!!

hmm idag ha jag hoppat runt på staden å letat julklappar,fick tag på en till mamma å mina kära små gudbarn,skönt.. bara hälften kvar å köpa till..¨så sjukt svårt när de alltid blir samma svar .. "njaa. jag vet inte vad jag önskar mig.." MEN KLAGA INTE DÅ PÅ VAD DE BLIR HELLER :p

ikväll blire bio.. luftslottet som sprängdes står på menyn,som jag längtar..dom säger den ska vara lika bra som ettan så upp till bevis :D

detta var allt för mig.. ha en bra helg och en trevlig fredagskväll med massa myyyyys ;)

puss // charly..

bjuder på två fredagsfräckisar...

"två invandrare Ibrahim och Masud kommer gående nedför gatan i Eksjö där dom får se en reklamskylt
-vi förvandlar er till vanliga vita svenskar för 99 kronor- 
Ibrahim säger då till Masud:de borde vi prova!
Men jag har bara 99 kronor svarar Masud..
 inga problem jag har en 100-lapp,jag går in först så får du växeln sen.
Efter fem minuter kommer Ibrahim ut med vitt skinn,blont hår och blåa ögon..
 -JÄVLA COOLT,ge mig växelpengen säger Masud.
Ibrahim tittar högdraget på Masud och svarar
 -skaffa dig ett jobb BLATTEJÄVEL.."

haha ja som de kan gå.. :P



"Hej alla barn nu är de barnprogram,
titta nu vad farbroj frej tar fram..
en liten svarting och nu ska ni höra vad man med en blatte och bilpress kan göra..
 blatten i pressen och tryckeli truck så ha vi gjort oss en HOCKEYPUCK"

så kan de gå om inte haspen e på :p

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback